onsdag 14. oktober 2015

Min høstferie

Min høstferie jeg begynte på mandagen jeg hadde lærte hvordan lagte internett. forskjellige ting.
Hva skrivet hva leste forskjellige med lærer. Han heter Helge har var flink på data maskin. Vi var mange elevene i klassen og forskjellige klassen noen fra elevene F3  noen f2 og F1 jeg var F2. Vi begynte fra klokka halv ni til kvart på tolv. Etter på flyttet andre klass med elevene forskjellige klassen.

På høstferien begynte jeg å lære hvordan kunne jeg bruke internett. Emnene vi mer fokus om hvordan kan man skriver og lete etter søk informasjon på internett. Vi tok data kurset fra forskjellige klassen noen fra F3 noen fra F2 noen fra F1. Da vi ferdige kurset byttet klassen. vi hadde en lærer han heter Helge  han er flink på data maskin.

På torsdagen var jeg på kino sammen med vennene min kim. Filmen het Papa gris. Den var spennende og fantastisk jeg ble litt redd fordi den var skummel også etter kinoen spiste vi pizza dikte cola og kaffe sammen.

Jeg gikk på tur sammen med elevene på fredag. Vi spilte på tur forskjellige noen bulbill noen fotball jeg bare bulbill. Den tur på fjell. Den fjell ikke langt ikke kort ganske. Den var gøy mange kvinner trøtte også noen gamle mannen og tung noen kvinner det var flink. Vi begynte går fra klokka ti til klokka elleve og tilbake klokka et vi var glade fordi det var veldig gøy tur. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar