torsdag 29. oktober 2015

Jeg drømmer om å reise tilbake til Eritrea

Jeg heter Filmon  og bor i Norge nå, men jeg drømmer å reise til Eritrea fordi familien min bor i Eritrea. Jeg svaner min familien de bor i en by. Byen heter Segeneiti. Segeneiti ligger i vest del av Eritrea. Jeg kom til Norge i 2014 fordi det var solder og mange problemer i hjemlandet mitt. Jeg har fem venner og de bor i forskjellige land. De bor  i Eritrea, og Etiopia. Men jeg har god kontakt med mine venner. Jeg snakker med dem i telefon og jeg skriver også på face book. selv om  jeg ønsker å besøke til vennene mine, har jeg ikke lov å reise til dem. Grunnen at hvis man har midlertid pass fra Norge har du ikke lov å reise til både Etiopia, og Eritrea., Jeg må vente i  Norge. Norge er et fint land. Norge ligger nord Europa.  I Norge har jeg lov til å bo uten å bli militære i hele mitt liv. Det er et grunn at jeg kunne ikke leve i hjemlandet mitt. Eritrea  er en  land Eritrea ligger i Afrika.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar