torsdag 1. oktober 2015

Min drømmebolig


Jeg eier et stort rekkehus. Huset mitt ligger i sentrum i barnehage i butikk og stadium også buss stopp.Jeg bor sammen med kona min og to barnet mitt en gutt ei jente.

Huset mitt er stort. utsikten min huset mitt jeg ser stor hage fin blomster og fint huset fordi jeg liker fin hage stort hage i huset mitt. I hage min jeg spiller med barnet mitt. Kona min hun lager mat drikker vann og juss  vi spiser sammen med familien mine etter på vi drikker kaffe.jeg snakker med kona min om barnet mine hvordan hjelper og barnet mine lekser.

På soverommet mitt er stort ei seng ei pute ei dyne og et skap. Der har jeg  i kjøkken en vask en komfyr bord og et kjøleskap en vaskemaskin. I bad har jeg en do en dusj en vask og  et speil.

Der har jeg i hage blomster terrasse tre hagemøbler og leker barnet parkrein.

Jeg besøker til venn min han bor i sentrum. Noen dager spiller vi sammen fotball på stadion og går vi til tur og går til ski sammen barnet min kona min og hans familien. Av venner barnet hans leker med barnet mitt og de liker lager snømann på ski

Jeg vil ha

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar